6/7/08

AMB TU

M’estimaria molt poder
tenir el teu cos de marbre i blanc
i amb la calor del meu desig
aflamar la teva gelor
i que el foc desfaci el gel
que duc al cor
i fondre marbre, vapor i vida
amb tu

M’agradaria dibuixar
el plaer de veure els teus ulls
i amb els meus llavis, foll d’amor
besar la nit sense cap por
i brodar-te el cos sencer
amb agulla i fil de mi
i anar per sempre
amb tu

Voldria que les teves fonts
donessin vida al meu desert
i que els dolls d’aigua clara hi fessin
créixer un oasi verd
i que a l’ombra deixa nova vida
pugui fer un cau nou i tranquil
amb tu

Però, sé que has clos els teus sentits
i no m’has vist vetllar la teva ombra
i si per poder ser sempre amb tu
he d’esperar fins a la mort,
doncs vull adormir-me ja
i entre els estels
somniar tota l’eternitat
amb tu

(Arcadi Valiente Galbis)

No hay comentarios: